معرفی درب کرکره سانترال

درب اتوماتیک کرکره ای ( کرکره برقی )

درب اتوماتیک کرکره ای ( کرکره برقی )
یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک کرکره ای می باشد که استحکام آن بالا و از نظر اقتصادی بهینه است به گونه ای که با این ویژگی هایش جزء یکی از بهترین و دارای طرفدار از میان درب های اتوماتیک در جامعه امروزی تبدیل شده است.
درب اتوماتیک کرکره ای دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها بطور خاص ساخته شده و همگام با خواسته و نیازهای مشتریان سازگار است ، هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به کار گرفته می شوند .همچنین این نوع از درب اتوماتیک از هدر رفتن انرژی پیشگیری می کند که یکی از امتیازهای خوب درب اتوماتیک کرکره ای است.
درب کرکره ای از نظر کاهش و هدر رفتن انرژی نقش مفیدی در صرفه جویی انرژی دارد و زمانی که می خواهیم ساختمان ما حالت عایق بندی بگیرد می توان از این درب اتوماتیک بهره گرفت .
درب اتوماتیک کرکره ای در مقایسه با پنجره شیشه ای تقریباً اندازه 40% یا بیشتر هدر رفتن انرژی را کاهش می دهد.
مزیتی که درب اتوماتیک کرکره ای یا کرکره برقی دارد فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. نصب درب اتوماتیک کرکره برقی با توجه به درخواست مشتری می تواند رول جمع شده به سمت بالا را یا در داخل ساختمان اگر فضا موجود بود جمع کند یا در خارج ساختمان بدلیل نبود فضا قرار داد و در فضا صرفه جویی کرد .
درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل برف، باد ، باران و حتی آتش سوزی سختی و مقاومت و سازگاری بالایی دارد که در اوضاع ناگوار و بد آب و هوایی در و پنجره های ساختمان را حفظ و نگهداری می کند.
درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار فولادی محکم می باشد و نفوذ کردن به آن غیر ممکن می باشد و دزد ها نمی توانند براحتی وارد ساختمان شوند و مقاومت بالایی دارد. درب اتوماتیک کرکره ای تمام کارش این است که از وضع ذاخل ساختمان نسبت به عوامل بیرونی ساختمان محافظت کند و مثل یک مرزی است که داخل و خارج ساختمان قرار گرفته است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب کرکره ای با موتور سانترال

درب اتوماتیک کرکره ای با موتور سانترال :
درب كركره اي با موتور سانترال براي پاركينگ هايي كه در حدود تقریبا 15 واحد دارند مورد استفاده قرار مي گيرد و اين درب كركره اي توسط كاسه فنر كار مي كند و عمل باز و بسته شدن را انجام می دهد . درب كركره اي با موتور سانترال مدل هاي مختلف ندارد و متناهي مي باشد و تنها در دو مدل 180 كيلو و 250 كيلو از اين درب استفاده می شود.
درب كركره اي با موتور سانترال به خاطر كاسه فنري كه روي محور اصلي آن است با سرعت و به تعداد دفعات زياد تري باز و بسته خواهد شد. اين نوع از درب هاي كركره اي به ابعاد 16 متر مربع مي باشد و اگر برق در دسترس نبود اين درب اتوماتیک كركره اي نيز مي تواند باز و بسته شود با كمك سيستم خلاص كن اين كار انجام مي شود.

 
درب های کرکره ای با موتور ساید :
زماني كه تردد در ساختماني بالا باشد از درب اتوماتیک كركره اي با موتور سايد استفاده مي شود و این درب اتوماتیک براي ابعاد بزرگ طراحي شده است.كه اندازه بعد هاي آن از 30 متر شروع مي شود تا 50 متر ادامه دارد و تعداد ترددها در شبانه روز اگر از 50 تا 100 تا باشد فقط با اين موتور سايد مي توان پشتيباني نمود كه لقب آن موتورهاي سنگين كش نامیده شده است. كاربرد موتورهاي سايد براي كركره سوله هاي صنعتي در ابعاد بزرگ است و فضاهايي كه بطور مداوم باز و بسته مي شوند از اين موتور استفاده مي كنند.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی

Comments

Popular posts from this blog

معرفی درب اتوماتیک تاشو

امنیت دربهای اتوماتیک شیشه ای