معرفی درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک تاشو شیشه ای

یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک تاشوشیشه ای نام دارد که در جاهایی قابلیت بهره برداری دارد که از نظر فضا محدود می باشد. درب های تاشو شبیه به دربهای لولایی از لحاظ شکل ساختاری می باشد که فرق آن در لت می باشد که هر لت درب تاشو به 2 بخش تقسیم می شود و این دو قسمت به یکدیگر لولا می شوند و در پایان بجای دو لتتی که به دیوار نصب شده است، دو لت به دیوارهای اطراف لولا و یک لت لولا شده به هرکدام از این لت ها نصب شده است و به این ترتیب شکل درب فرق میکند .
بعضی اوقات درب تاشو فقط در یک سمت دیوار قرار خواهد گرفت که در این مورد درب تاشو از یک لت لولا شده به یک دیگر تشکیل شده است که یکی از اینها لولا شده است به یک سمت دیوار.
امتیاز خوبی که درب اتوماتیک تاشو در مقایسه با درب لولایی دارد شعاع عملکرد حرکتی و باز و بسته کردن آنها کمتر است و این مورد در فضاهایی که کم حجم است و نمی توان فضای زیادی را اشغال کرد مفید و مطلوب می باشد و اهمیت بالایی نسبت به درب لولایی دارد.
همچنین از نظر سرعت عملکرد درب اتوماتیک تاشو در مقایسه یا دیگر درب های اتوماتیک ایده آل تر است و می توان در ترددهای بالا و نامتناهی و نا محدود به طور مداوم و پشت سر هم از درب تاشو استفاده نمود و در مکان هایی که پر ترافیک می باشد به خاطر دلایل بالا از درب اتوماتیک تاشو استفاده زیادی می شود.
استفاده از این درب تاشو بخاطر مکانیزم محرک خاص سبب شده است که عملکرد آن به صورت نرم و آسان و بی سر وصدا انجام شود.
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی

درب های اتوماتیک تاشو

در اتوماتیک شیشه ای تاشو یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای است . درب اتوماتیک تاشو زمانی که امنیت اهمیت ویژه دارد و سرعت باز و بسته شدن درب مهم و حساس باشد استفاده قرار می گیرد چون زمانی برای منتظر بودن انسان و اتومبیل کاسته می شود و اطمینان کامل در مورد عملکرد خوب را ارائه می دهد.
این نکته را نیز باید گفته شود که درب اتوماتیک تاشو در عرض 2 تا 4 ثانیه باز شده و از لحاظ سرعت به اندازه یک متر بر ثانیه استاندارد شده است.
پس در نتیجه میتوان خصوصیات درب های تاشو را این گونه شرح داد :
شعاع حرکتی که درب باز و بسته می شود را کم می کند و کار خودش را اجرا می کند و این عمل در مقایسه با درب های لولایی در مکان هایی که محدودیت فضایی وجود دارد.
در باز و بسته کردن درب اتوماتیک تاشو سرعت بالایی برخور دار است.
در مقایسه با درب اتوماتیک لولایی توان کمتری دارد.
وقتی صحبت از امنیت است می توان از درب تاشو استفاده نمود چون امنیت را تضمین می کند.
برای هر سلیقه درب تاشو مناسب و قابل پسند است زیرا از لحاظ ظاهر و نوع فریم و شیشه شیک و زیبا طراحی شده است جنس درب تاشو از آلومینیوم درجه یک ساخته شده که هم نظر مشتری را جلب کند و هم ایمنی را تضمین نماید.
درب اتوماتیک تاشو برای رفت و آمد نیز نا محدود می باشد.


مشخصات درب تاشو :
درب تاشو به صورت برقی بوده و از دو سمت قابلیت باز شدن دارد. و در عرضی حدود 800 تا 1400 میلی متر باز می شود.
سیستم حرکتی آن به دو روش خودکار و دستی می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو برای پیش گیری از هدر رفتن انرزی از سیتم عایق صوتی و حرارتی استفاده می نماید.
مکان هایی که از درب اتوماتیک تاشو استفاده می نمایند در زیر معرفی می شوند :
مترو، بیمارستان و راهروها و گیت هایی که عرض انها کمتر از دو متر باشد.
تبلیغات میان متنی
سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.
تبلیغات میان متنی

Comments

Popular posts from this blog

معرفی درب کرکره سانترال

امنیت دربهای اتوماتیک شیشه ای